Mali oglasnik Portal SD Trafika Marketing Otvoreno more Izdanja
[Povratak na naslovnu stranu]
utorak, 19.4.2005.
  novosti
teme dana
ekonomija
sport
kultura
mozaik
crna kronika
  split
zadar
šibenik
dubrovnik
bih
  stella
automoto
feljton
kolumne
osmrtnice
zadnje vijesti
  impresum
kretanje brodova
  kontakt
linkovi
arhiv
e-mail adresar



 
strana 1 od 3

PRIJEVOZNICI I PRIMJENA NOVOG
ZAKONA O CESTOVNOM PROMETU

Gdje parkirati kamione?

Do konca godine obvezni uvjet za dobivanje licencije prijevoznika bit će i posjedovanje uređenog parkirališnog prostora, što će biti samo novi dodatni trošak. Gradska uprava traži rješenje na Novom Bokanjcu, a prijevoznici bi željeli urediti parking uz buduću brzu cestu za Gaženicu

Svaki prijevoznik do konca godine morao bi imati propisano parkiralište za svoje vozilo ili vozila.! Parkirni prostor morao bi imati u svojem vlasništvu ili iznajmljeno, a bit će uvjet za dobivanje licencije za bavljenje prijevozom. O ovim "detaljima" novih propisa koji se odnose na njihov posao prijevoznici su više puta su raspravljali u Udruženju obrtnika, ali još bez jasnog zaključka što učiniti.
- U zadarskoj je regiji oko 500 obrtnika prijevoznika s oko 700 vozila, uz oko tisuću vozila raznih tvrtki, te još koju stotinu vozila za vlastite potrebe - kaže Dragan Brzoja, predsjednik Sekcije prijevoznika - za ta bi se vozila moralo naći uredno i registrirano parkiralište, a praktički je nemoguće da svaki obrtnik prijevoznik za to utroši znatan novac, odnosno da prostor uopće dobije ako urbanistički ili prostorni plan u njegovoj općini takvo mjesto ne predviđa - ističe Brzoja.
Tko se ubuduće misli baviti prijevozom robe, mora izgraditi ekološki parking za svoje voziloUpravo stoga i zbog potreba da parkirna mjesta budu ekološki uređena, protiv zagađivanja mazutom ili uljem, da zadovolje sve uvjete asfaltiranja, ograđenosti ili osvijetljenosti, inicijativa je prijevoznika i obrtničkog Udruženja i Komore, za posebnim parkingom i lokacijom koja bi se zajednički uredila. Konkretne i konstruktivne razgovore, saznajemo, obavili su i predsjednik Obrtničke komore Zadarske županije Eduard Vicković i član Gradskog poglavarstva Branko Ganzulić, gdje se navela i mogućnost takvog parkirališta na području Novog Bokanjca.
- Zadovoljni smo pozitivnim odgovorom Grada na naše inicijative i potrebe, no bilo bi dobro razmisliti i o rješenju u sklopu budućeg razvoja i brze ceste uz Gaženicu. Riječ je o potezu od Veljana do Bibinja gdje bi bilo dobro staviti jedan takav parking po uzoru na slična dobra rješenja drugih zemalja, da kamioni i šleperi budu smješteni bliže prometnici - kazao nam je Brzoja.
Kao član Ceha prijevoznika na nacionalnoj razini i upoznat s ovakvim problemima u drugim gradovima, Brzoja ističe pozitivne primjere i Slovenije gdje su i same općine organizirale uređenje prostora za svoje prijevoznike u čijem financiranju oni sudjeluju s razumnim učešćem.
Premda, konstatiraju u Sekciji, još uvijek mnogi prijevoznici ne shvaćaju ozbiljno obavezu primjene novog zakona, "jer do konca godine još ima vremena", mnogi razuimju kako valja već sada reagirati i dogovoriti se s Gradom ili matičnim općinama o rješenju koje za prijevoznike neće značiti dodatni "harač" ili puko kažnjavanje.

N. VERTOVŠEK
 
Još u rubrici:
 


RASPISAN NATJEČAJ ZA POSTAVLJANJE SMEĐE
TURISTIČKE SIGNALIZACIJE U ZADAR:
Znakovima u - bolji turizam!


SPLITSKA TRGOVAČKA KUĆA ŠIRI SE PAGOM
"KERUM" U PALAČI MATASOVIĆ


 


 

Voditelj Internet odjela: Augustin Gattin
Internet podrška: Sistemi.hr
© Sva prava pridržana: SLOBODNA DALMACIJA, 1999-2007.

 

 
 
print verzijapošalji e-mailomidi na naslovnicuidi na naslovnicu 1/3